L’ALTRA CARA DE L’ART

Estratègia, lideratge i gestió del talent creatiu

Impartits per Sonia Esplugas @la_esplugas

Un cicle de monogràfics dirigit a artistes, creadores, aprenents i tota persona interessada en allò que envolta el món de l’art i la creació. En cada monogràfic abordarem inquietuds clau que tota persona creativa es planteja en algun punt del seu camí.

Si estàs buscant inspiració, suport i impuls per generar impacte amb la teva creació, t’esperem!

DATES i PROPOSTES
24 Oct / Com puc trobar la meva veu creativa?
21 Nov / Com puc fer arribar el meu art als altres?
23 Gener / Com puc viure del meu art?
20 Febrer / Quin valor té la meva obra?

HORARI de 19h a 21h.

PREU PER MONOGRÀFIC 18€ (Públic General)
15€ (Alumnes del Traç)

__________

Com puc trobar la meva veu creativa?
Tots tenim coses a dir, crear és expressar-nos, però sovint ens costa reconèixer quina és la nostra veu creativa. T’has plantejat quines coses t’agradaria comunicar a través del teu art o la teva creació? En aquest monogràfic descobriràs que la teva veu creativa és més a prop teu del que pensaves. Veurem exemples de diversos artistes que han trobat la seva veu per inspirar-nos i escoltar la nostra.

T’emportaràs una guia amb exercicis clau per continuar descobrint tot allò que tens a dir.

__________

Com puc fer arribar el meu art als altres?
Crear és un acte de valentia perquè sorgeix d’un espai íntim i subjectiu, sovint vinculat al nostre món emocional. Compartir la nostra creació ens incomoda perquè les persones creatives som especialment autocrítiques i vulnerables a la mirada externa. En aquesta xerrada descobrirem com travessar les nostres resistències a mostrar el que fem, quan i com convé fer-ho, i quins canals són els més adients. Veurem exemples de com altres artistes han aconseguit fer arribar els seu art als altres.

T’emportaràs una guia amb exercicis clau per continuar descobrint com pots fer arribar la teva creació al món.